Voorwaarden:

 

Wij vragen een algemene opstartkost van 150€ in west vlaanderen, 200€ buiten oost vlaanderen.(Dit omvat onze verplaatsingskosten, ongeacht hoeveel kilometers.., onze werkuren, met of zonder extra hulp van een flexi of jobstudent  voor grote aantallen aanwezige personen., Ons werk voor,t tjdens en na het feest )

 

Wij komen al vanaf 15personen,

 

Wat moet u voorzien? Watervoorziening en 2 aparte stroomlijnen, (voor grote groepen graag 3, dit word bekeken bij reservering ), en natuurlijk een plaats waar wij de foodtruck makkelijk kunnen plaatsen, indien mogelijk graag vaste ondergrond. voor kleinere groepen, waar we op datum ook voor een grote groep de foodtruck is gereserveerd op hetzelfde moment kunnen wij uw aanvraag ook goedkeuren mits dat dit zonder de foodtruck is, dit gebeurt dan op aangeklede tafel door ons bezorgd, de formule die u kiest blijft hetzelfde zoals met de foodtruck, u zal hier ook van op de hoogte gebracht worden.

Indien de foodtruck niet op het prive terrein kan staan en dus op een openbare plaats moet staan, dan moet de client een vergunning aanvragen bij de stad en ons deze doormailen zodat wij zien dat deze in orde is,kosten voor aanvraag of boetes voor aanvragen die niet in orde zijn , zijn te laste van de klant.

 

De reservering van de foodtruck  word pas effectief vastgelegd voor u na betaling van de opstartkost maximum 1week na aanvraag op rekening BE34143101829590 met mededeling naam EN feestdatum.. Een aanvraag word steeds schriftelijk .bevestigt door de client en onszelf. Deze dient ook als bewijs in geval betwisting en kan enkel gewijzigd worden naar een andere datum indien de foodtruck  op dat moment vrij is.bij het storten van de opstartkost gaat u ook akkoord met al onze voorwaarden.

 

Na het doorgeven van het aantal personen is alleen een verhoging van de aantallen nog mogelijk, verminderingen zijn niet mogelijk.tot 2 weken voor het feest

(14 dagen)voor aanvang van reservering  kan het juiste aantal personen doorgegeven worden aan ons.(Indien er na het aantal personen doorgegeven nog extra personen bijkomen), wanneer het aantal personen word doorgegeven word de totaalprijs opgemaakt en u meegedeeld, graag deze storten tegen de feestdatum.

 

Indien een cliënt een overeenkomst geheel of gedeeltelijk annuleert is zij welke reden dan ook, als schadevergoeding de volgende annuleringskosten in percentages van het voor het desbetreffende goederen of diensten van de foodtruck in een overeenkomst vermelde bedrag verschuldigd.van 15 Tot 1 maand  voor aanvang van de reservatie: 50% van het totaalbedrag, Van 1 tot 14 dagen voor aanvang van de reservatie: 100% van het totaalbedrag. (het totaal bedrag is de eenmalige opstartkost + de gekozen formule X het aantal opgegeven personen).meer dan een maand voor het feest annuleren  wordt de opstartkost in rekening gebracht en dus ook niet teruggestort.

van totaalbedrag factuur vermeerderd met gemaakte kosten. Gehele of gedeeltelijke annulering van een overeenkomst door de cliënt dient schriftelijk aan ons te voldoen. Voor de vaststelling van de annuleringskosten wordt uitgegaan van de datum van ontvangst van dit schrijven door ons.

Enkel annulering van de client door overmacht ( vb natuurramp als brand, overstroming, een Lockdown door overheidsbeslissing, Pandemie van covid)   wordt enkel de opstartkost in rekening gebracht .dit moet ook bewezen worden

wij zijn niet aansprakelijk indien wij door overmacht niet aanwezig kunnen zijn.

U kan ons op feestdagen en weekenddagen zowel 's middags als 's avonds boeken. Indien u smiddags boekt rekenen wij erop dat dit  tussen 11.30 -13u  tenzij anders vermeld bij uw aanvraag, savonds  vanaf 18u tenzij anders vermeld bij uw aanvraag.... Dit omwille wij soms smiddags en savonds verschillende feesten hebben., in samenspraak komen wij een uurtje vroeger zodat alles klaar staat tegen het uur dat de klant wil starten met eten . Wij blijven gemiddeld 2u a 2u30 ter plaatse  voor kleinere groepen, voor grotere groepen  kan dit uitlopen tot 3u ..voor de formule LAstreetfood minstens 4u rekenen. Voor we afsluiten geven we de klant nog een laatste kans om hun genodigden een laatste keer langs te komen .

 

Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele schade ter plaatse, De Cliënt dient voldoende ruimte voor ons te voorzien, indien door toedoen van de cliënt of door derden een van onze wagens of installaties beschadigd geraakt tijdens het uitvoeren van onze opdracht, word het bedrag van de schade of herstelling doorgerekend aan de client, op het moment zelf worden fotos genomen van de schade met het het uur en plaats en word dit aan de client vermeld.

Alle afwasbare materiaal dat wij gebruiken  zoals bij de formule LAstreetfood behoren aan ons toe  en dienen ook terug te keren  voor we vertrekken, wanneer iets ontbreekt word dit  bij de factuur bijgerekend .

De facturen kunnen de dag van het feest op moment zelf betaald worden (dit wordt ons op voorhand gebeld) of tegen de feestdatum.

Prijzen onder voorbehoud van stijgende aankoopprijs... Wie gereserveerd heeft vóór de prijsstijging krijgt de huidige prijs .

Wie arwens burgerhuisje boekt  en de opstartkost betaald, gaat akkoord met de voorwaarden .